24 de set. 2010

Anècdota...

Les declaracions del PP arran del pregó de la Mercè a càrrec de J. Margarit, a part de fer-me riure, m'han recordat una anècdota que em va passar fa un parell de dies quan vaig anar a renovar-me el DNI. Un cop amb toca el torn m'atén un funcionari novell, que estava guiat per un altre funcionari més veterà, comencem els tràmits i el funcionari novell amb diu:
-su número de telèfono
- sis, vuit, set... - responc jo
- què??
- me'l miro pensant ja hi som! i al mateix moment l'altre funcionari amb diu: fa tres dies que l'han traslladat i no enten el català
-seis, ocho, siete- torno a dir jo
¿Ves como no hay ningún problema? Li diu el veterà al novell.
- Si, encara que aquí ningú parla castellà - dic jo amb un somriure
- Ho hi tant -respón el veterà- ni els nens el saben, ni a l'escola els hi ensenyem, jaja
i dirigint-se al funcionari novell segueix: muchas cosas dicen, pero ya veràs como ninguna es verdad, estaràs bien aquí.
Haig d'afegir que el funcionari novell, realment feia cara de "descolocat", a saber que l'hi havien augurat que li passaria venint a Catalunya.
Sortint de la comisaria vaig pensar que més d'un del PP hauria de anar a renovar-se el DNI amb aquest parell de funcionaris, potser així anirien copsant la realitat...
I referent al pregó de la Mercè, haig d'afegir que l'he llegit i el trobo magnífic,d'una gran sensibilitat, de fet ja coneixia la poesia de Joan Margarit, i sens dubte no podia ser d'altra manera, potser el que ha passat és que era un pregó massa "culte" per segons quines orelles!!!...

2 comentaris:

Cat ha dit...

jujuju aventures de la renovació del DNI jejeje

Darline ha dit...

Esque la policia ja no és el què era...